Художня самодіяльність

Художня самодіяльність


    Вище професійне училище № 17 особливу увагу приділяє розвитку гуртків художньої самодіяльності, що сприяє естетичному вихованню, стимулюванню творчого самовдосконалення учнівської молоді, попередженню правопорушень. Участь в гуртках не тільки дисциплінує учнів, а і піднімає у них почуття гідності, примушує краще вчитися і працювати.

    В освітніх закладах профтехосвіти вже склалась певна система гурткової роботи, виховне значення якої величезне. До гурткової роботи залучаються всі бажаючі відповідно до їх інтересів. 

    Особливістю гурткової роботи в ПТНЗ є те, що учасниками гуртків стають діти, які ніколи в житті не співали, не танцювали, на сцені ніколи не стояли. І головною метою гурткової роботи в ПТНЗ є залучити учнів до світу прекрасного, допомогти їм розкрити в собі таланти, про які вони навіть і не здогадувались, допомогти сформуватися особистостям. Складність для керівників гуртків полягає в тому, що наші діти не мають ніякої підготовки і займаються в гуртках 1-3 роки.

    З метою активізації гурткової роботи щорічно проводяться огляди художньої самодіяльності, протягом всього навчального року. Вони наглядно демонструють наявність і якість гурткової роботи.

    Основним завданням художньої самодіяльності в освітньому процесі – є розкриття талантів та здібностей молодого покоління. У ВПУ № 17 художня самодіяльність є одним з елементів виховної роботи та проводиться відповідно до затвердженого плану роботи на рік.

    Згідно цього плану щотижня в училищі відбуваються святкові, урочисті заходи, або ведеться підготовка до них.

    Учні активно приймають участь в виховних заходах та інформаційних годинах. Це сприяє їх адаптації в умовах навчання у системі проф.-тех. освіти.

    Навчання та проходження виробничої практики – буденність кожного учня ПТНЗ. Художня самодіяльність розкриває в учнів іншу натуру, розвиває акторські здібності, виховує любов до сцени та глядачів. Пам’ять про виступ на сцені в багатьох залишиться назавжди.

Розклад роботи гуртків та секцій,

проведення позаурочної роботи, з учнівською молоддю ВПУ № 17 у 2018-2019 навчальному році

№ з/п

Назва гуртка, секції або напрямку з позаурочної роботи

Прізвище, ім’я, по-батькові педагогічного працівника, відповідального за проведення позаурочної діяльності

Місце проведення занять

Дні та години проведення занять

Примітки

1

Юні музеєзнавці: історія навчального закладу та рідного краю

Мішенкова Лідія Миколаївна

Музей ВПУ № 17

Понеділок – п’ятниця

з 16-00 до 19-00


2

Вокальна студія

Царьов Олег Леонідович

Музична студія

Понеділок, середа, п’ятниця

з 16-00 до 18-00


3

Відеоклуб

Лиска Юрій Євгенович

Відеорубка

Понеділок, п’ятниця

з 16-00 до 18-00


4

Тренінгова робота

Кульбачко Ірина Анатоліївна

Актова зала

Середа

з 17-00 до 19-00




    Вокальна студія - всі бажаючі учні можуть відвідувати гурток для розвитку вокальних вмінь. Вихованці гуртка приймають активну учать в усіх заходах освітнього закладу: Перше вересня, День вчитля, Свято Покрови, Відкриття училищної спортакіади, Міс і Містер ВПУ № 17, Святого Миколая, Новорічні свята, День закоханих, Восьме березня, Днь памяті, День матрі, Останній дзвоник. Вихованці гуртка приймають участь в щорічному конкурсі серед ПТНЗ міста "Зоряне сяйво".

DSC_0739.JPG DSC_0066.JPG DSC_0116.JPG DSC_0212.JPG DSC_0228.JPG

    Юні музеєзнавці.  Мета гуртку: організовувати та проводити пошукову роботу зі збиранням матеріалів по історії нашого освітнього закладу, виконувати первинну обробку музейних предметів, створювати та оформлювати музейні експозиції, використовувати матріали музею освітнього закладу в навчанні і вихованні, готовити учнів до проведення музйної екскурсії. Складання розгорнутого плану та індивідуального тексту екскурсії. 

   Вихованці гуртка ознайомлюються з літературою, слайдами, відеоматеріалами, які розповідають про відомі музеї країни, із роботою свого училища, збрежння та примножння звичаїв, обрядів народу України та традицій училища, ознайомлення з основними видами музейної діяльності, організацією і змістом роботи музею та основними напрямками краєзнавчаї роботи. На практичних заняттях вихованці вчаться розробляти та організовувати пошук за конкретною темою, роботі з архивними матеріалами, провдення польових робіт, ведення польової документації, систматизація, облік, опис.

musey.jpg